De reis gaat verder ... - Reisverslag uit Bairnsdale, Australië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu De reis gaat verder ... - Reisverslag uit Bairnsdale, Australië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

De reis gaat verder ...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

30 November 2009 | Australië, Bairnsdale

Hallo lieve allemaal,

Wij danken jullie voor jullie reacties op onze reisverslagen wij vinden het heel erg leuk om ze te lezen.

Gisteren was het zondag en hebben we genoten van een dag rust. We hebben naar de meditatie van vorige week zondag geluisterd en van gisterochtend. Het is heel vreemd dat je aan de andere kant van de wereld live naar je eigen Dominee en gemeente kan luisteren.

Het weer is sinds gisteren een beetje minder, er ontwikkelden zich enorme buien boven de oceaan, wat toch ook weer hele mooie plaatjes opleverde en de temperatuur daalde daarbij ook behoorlijk.

We moesten vandaag flink wat kilometers (340) overbruggen. Nu lijkt dat niet zoveel, maar het is allemaal bergje op bergje af en alleen maar eucalyptusbomen, en inderdaad Lidy ook ik ga van ze houden. We zien onderweg veel littekens van de bosbranden die gewoed hebben. We zijn via tussenstops in Can River, Lake Entrance en een lunchstop op Raymond Island aan gekomen in Bairnsdale.

Raymond Island was echt geweldig, we zijn met camper en al overgevaren met een veerbootje waar een paar auto’s op kunnen. Op het eiland hebben we de camper in de busch neergezet en hebben wat rondgewandeld omdat we gelezen hadden dat er koala’s zijn. En echt we waren de camper nog niet uit of daar waren ze. Ze zaten op takken in de bomen en sommigen hadden jongen, echt zo schattig die koppies. Ik heb natuurlijk wel 50 foto’s gemaakt want de ene was nog leuker dan de andere.
Uiteindelijk hebben we de stoelen maar tevoorschijn gehaald en zijn erbij gaan zitten, alweer zo’n ahhh moment.

Morgen hopen we onze route te vervolgen richting Philip Island (pinguïns kijken).

Liefs Aad en Hanneke

• 30 November 2009 - 13:27

Wim En Eygje:

We zijn alweer benieuwd naar het volgende verhaal,en natuurlijk de mooie foto's
    Heel veel plezier gewenst!
    Wim en Eygje

• 01 December 2009 - 11:55

Anne-Marie:

Hallo backpackers, wat leuk om jullie zo te volgen, wist niet dat dat zo kan.
    Fantastisch zeg zo n reis. Wij zijn net een weekje terug uit Florida en zeiden tegen elkaar ' als we nog eens gaan, en dat doen we hoor, dan huren we een camper'.
    Ook daar hebben we veel ''dierentuindieren'' gezien en de prachtigste schelpen verzameld aan de golf van Mexico.Ik zal mn moedertje jullie verslag ook laten lezen, vindt ze vast leuk.
    goeie reis weer verder en tot horens.
    liefs, Anne-Marie