Welkom ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Welkom ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Welkom !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

14 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Van harte welkom op ons nieuwe reisdagboek. Ditmaal wordt de bestemming Afrika. We starten onze reis in Windhoek (Namibie)om vervolgens via Zambia, Zimbabwe, Botswana, weer te eindigen in Windhoek. Het grootste gedeelte gaan we samen rijden in een 4X4 auto, de rest gaat met vliegtuigjes en boten. We zijn al een half jaar bezig geweest met de voorbereidingen maar de vertrekdatum komt nu toch eindelijk in zicht. Wij willen proberen om jullie via dit dagboek op de hoogte te houden van onze belevenissen. Het is natuurlijk wel de vraag of we dit ook regelmatig online kunnen krijgen.

Groetjes en tot ...

Aad & Hanneke

• 14 April 2011 - 15:27

Wim En Eygje:

Hardstikke leuk we zullen jullie zeker volgen. Ook als we zelf onderweg zijn wij gaan ook een verslag maken.

Groetjes.

• 16 April 2011 - 12:43

Bianca En Martijn:

Hallo Melsjes,

Wij gaan jullie zeker ook volgen. Succes met de laatste voorbereidingen.

Groeten, ook namens Martijn, Bianca

• 16 April 2011 - 13:25

Wil En Henk:

Heel veel plezier en succes en weer in goede gezondheid terug

• 16 April 2011 - 16:38

Willem En Pam:

Hallo ouders heel veel succes en plezier op jullie safari we gaan jullie volgen en contacten ja ja deze keer wel

groetjes Willem en Pam

• 16 April 2011 - 18:29

Britta:

Ha Hanneke en Aad.
    Eindelijk is het dan weer zo ver. Geniet er van en natuurlijk zal ik jullie volgen.
    Fijne en goede reis.

• 17 April 2011 - 12:42

Lidy & Johan:

Heel veel plezier op jullie safari (en pas op in Zimbabwe!)
    We horen in elk geval op de 28ste (mei) jullie meest wilde verhalen.
    Goede reis,
    Lidy en Johan

PS Of we straks in Schotland veel kans hebben om jullie verhalen te lezen is nog maar de vraag natuurlijk...

• 17 April 2011 - 13:34

Maurice En Annemiek:

Heel veel plezier!
    We hopen dat jullie er net zo van gaan genieten als wij hebben gedaan.
    Stiekem willen we wel mee ;-), maar ja, we zullen het dit jaar moeten doen met jullie verhalen en mooie foto's.

Groetjes Maurice en Annemiek

• 20 April 2011 - 08:03

Marianne:

Dag iedereen!

Ik kreeg net het bericht dat ze veilig zijn aangekomen in Namibie en nu met een gloednieuwe auto (ze hebben ook altijd geluk) op weg zijn naar Windhoek, ze zullen daar wat boodschappen gaan doen (met name water voor onderweg) en dan naar het zuiden afzakken naar hun eerste lodge waar ze twee nachten zullen verblijven.

groetjes Marianne.

• 21 April 2011 - 08:34

Jan En Thera:

En toen waren jullie ineens vertrokken! Dan maar zo...een hele fijne reis toegewenst, geniet van alle indrukken en weer behouden thuiskomen! We zullen de site zeker af en toe even checken. Groetjes Jan & Thera

• 21 April 2011 - 11:58

Gerrit En Tannie: