Weer thuis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Weer thuis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Weer thuis.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Na een goede terugreis gisteren weer veilig en gezond aangekomen in ons dorp Alphen aan den Rijn. Marianne stond met haar bolle buik ons op te wachten op Schiphol. Heerlijk om de kinderen weer te zien en knuffelen.

Met een hoofd vol ervaringen gaan we vandaag proberen om de draad weer op te pakken. De boodschappen liggen inmiddels in de koelkast, de wasmachine maakt overuren en straks gaan we onze post en mailbox eens openen.

En natuurlijk popel ik om de foto's en de film te gaan bekijken!!!

Wij vonden het leuk om dit reisverslag met jullie te delen en hoorden via de wandelgangen dat er aardig wat mensen hebben meegeleefd met ons Afrika-avontuur.

Voorlopig stopt het dagboek hier!

Als het Fotoboek en de Film klaar is zijn jullie van harte uitgenodigd om onder het genot van een hapje en een drankje te komen kijken.

Lieve groeten en tot ziens,

Aad en Hanneke

• 18 Mei 2011 - 15:16

Lidy En Johan:

Afgesproken (nou ja binnenkort dan)

Liefs,
    Lidy en Johan

• 18 Mei 2011 - 16:56

Gerrit En Tannie:

Ja goed plan. Zaaltje huren? hihi