Met vertraging vertrokken. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Met vertraging vertrokken. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Met vertraging vertrokken.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

21 November 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Keurig op tijd arriveerden we per Interliner op Schiphol. De incheck hadden we thuis al gedaan dus alleen onze rugzakken afgeven. We hadden samen 45 kilo dus dat was nog een kilo over !!!!

Om 11 uur hebben we ons bij de gate gemeld maar …. Er was nog geen vliegtuig te bekennen. We hoorden bij navraag dat we een uur later gaan vertrekken. Maar inmiddels is de vertraging aan het oplopen en er wordt nu omgeroepen dat we een voucher kunnen afhalen voor een maaltijd en drankje in het restaurant, dat voorspelt niet veel goeds. Dat gaat in ieder geval betekenen dat we onze vlucht naar Sydney niet gaan halen. Nou dat begint goed !!!!

Ik probeer het humeur van mijn echtgenoot een beetje op te krikken hij is niet blij.
Wordt vervolgt……

De vertraging werd steeds verlengt, maar uiteindelijk zijn we toch om 17.00 uur vertrokken.

Inmiddels zijn we na een goede vlucht aangekomen in Kuala Lumpur. Ja en onze aansluitende vlucht hebben wij gemist. Men heeft ons nu omgeboekt naar de volgende vlucht en helaas is dat 12 uur wachten. We hebben een hotelkamer gekregen en bonnen voor lunch en diner. Dus we gaan eerst maar een hapje eten en gaan dan een dutje doen zzzzzzzzzzzzzz.

Hopelijk komt ons volgende berichtje uit Australie.

Dag allemaal,

PS Aad zijn humeur is weer prima!
Aad en Hanneke

• 21 November 2009 - 11:24

Karel En Joke:

Iets later dan verwacht hoop ik dat jullie deze reactie in Australie zullen lezen. Hoe vervelend vertragingen ook zijn het belangrijkste blijft toch dat jullie veilg in Australie aankomen. Dat Aad z,n humeur weer is genormaliseerd komt zeker door de kleine flesjes whisky die hij in het vliegtuig heeft gekregen.........naar Israel was hij er ook als de kippen bij toe ze uitgedeeld werden !!
    Goede reis verder en tot horens !

• 21 November 2009 - 11:42

Johan De Jong:

Ik voel met jullie mee. Net als Aad had ik me ook ietewat opgewonden. Maar ach, je moet zomaar rekenen, als je toch vertraging hebt kan het maar beter zolang duren dat je er een nachtje over kunt slapen.
    Goede vlucht naar Sydney !

• 21 November 2009 - 15:23

Marianne:

Ha ouders, hopelijk zijn jullie dadelijk op weg naar Sydney!! Lekker genoten vandaag van die gratis sate. We hebben jullie koelkast met lekkernijen leeggehaald.... Succes nog met de rest van de reis en tot bels.

Mar en DJ.

• 22 November 2009 - 13:00

Hannie En Jan:

Wij met jullie meeleven en telkens aan elkaar doorgeven waar jullie zouden zijn. Dat was dus op Schiphol! Vanmorgen na de kerk vertelde Karel ons over jullie vertraging. We hopen dat nu verder alle volgens plan verloopt en dat jullie een fantastische vakantie zullen hebben.
    Tot de volgende keer en een hartelijke groet.