Een reisdag! - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Een reisdag! - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Een reisdag!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

25 November 2014 | Argentinië, San Carlos de Bariloche

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie met zovelen ons volgen en bedankt voor jullie leuke reacties. Ik zit dit stukje te typen op mijn iphone in het vliegtuig onderweg naar Bariloche.

Gisteravond hebben we weer in zo'n leuk local resterantje gegeten. Met een collega van Aad met haar partner.Tja het is toch te gek voor woorden dat je aan de andere kant van de wereld met een collega eet die in een Hotel om de hoek verblijft!!
De sfeer in die eethuisjes is geweldig. Veel families kleine tafeltje en heerlijk eten autentieke inrichting.( zie foto)

Vanmorgen lekker uitgeslapen omdat we pas om 11.00 uur worden opgehaald om naar de Domestic Airport te gaan. Het was een drukte van je welste, vliegtuigen vliegen af en aan.
Onze koffers met 5 kg overgewicht werden zonder problemen ingecheckt, dat viel dus reuze mee! (voor deze vlucht)

We gaan nu de landing inzetten (beetje veel turbulentie) dus wordt vervolgt....

Zo inmiddels veilig geland op een winderig maar helder Bariloche.
Binnen no time hebben we de koffers en worden met een shuttle bus naar ons Hotel gebracht.
Onderweg zien we de witte toppen van de bergen en door gele brem gesierde bermen en we rijden langs het meer.
Het Hotel is werkelijk prachtig en we hebben een uitzicht........

Tot de volgende keer wij genieten!!!!

Liefs Aad en Hanneke

• 25 November 2014 - 06:30

Hans Den Bleker:

Hanneke ik zit elk reisverslag te genieten en ben wel een beetje jaloers
    prachtig wat jullie allemaal zien en tegenkomen
    zo zie je ook maar weer dat de natuur ongelofelijk mooi is gemaakt
    nog veel plezier en we wachten op het volgende verslag
    maak wat meer foto's van de natuur / bergen enz doei

• 25 November 2014 - 09:11

Anita :

wat leuk om zo mee te reizen en door jullie ogen een andere wereld te zijn Nou Andere gewoon even koffie drinken net een collega .Dat doen we hier ook!!Daar hoef je toch niet zover weg voor te gaan . NU maar wachten op de foto's met de besneeuwde toppen .
    En 5 kilo overgewicht ….kunnen er dan nog wel cadeautjes bij voor de thuisblijvers? Hoe is het met je gezondheid Hanneke .Lekker net op tijd over /Heel reis plezier en tot …morgen
    Daaag anita

• 25 November 2014 - 09:13

Lidy&Johan:

Lieverds,

Tja, dat is nog gewoon ouderwets buiten in de rij staan bij het vliegtuig - kon iedereen er in?
    En was die turbulentie nou echt zó erg als het laatste plaatje aangeeft?

Liefs,
    L&J

• 25 November 2014 - 14:49

Wim En Ria:

Ha Aad en Hanneke,

we genieten op een afstand mee! Het is er echt prachtig zo te zien!
    Jullie doen wel veel verschillende indrukken op.
    Fijne vakantie verder en we houden jullie in de gaten ;)
    liefs...

• 25 November 2014 - 14:56

Hannie En Jan Key:

Hallo Hanneke en Aad

Net of we ook een klein beetje vakantie hebben door jullie te volgen. Het ziet er tot op heden weer fantastisch uit en hopelijk is het vervolg ook zo interessant.
    Het leuke van e.e.a. is, dat wij het ene moment in Zuid-Amerika zijn en op een ander moment in Afrika, waar we de belevenissen van Ingrid en Jaap meebeleven.
    Het is fijn dat jullie zo genieten en wensen jullie verder een goede reis en hopen daar regelmatig van op de hoogte te worden gehouden.

Heel veel liefs

Hannie en Jan

• 26 November 2014 - 08:22

Diane:

wat een prachtig mooi uitzicht op de witte bergtoppen.
    Peter begint al jaloers te worden....die voelt zijn wandelschoenen al kriebelen.
    Momenteel zijn de monteurs druk bezig met de keuken...foto volgt.

have fun!!