Vandaag van de Argentijnse kant! - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Vandaag van de Argentijnse kant! - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Vandaag van de Argentijnse kant!

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 December 2014 | Argentinië, Puerto Iguazú

Hallo allemaal,

Onder het genot van een biertje en na een opfrissende duik in het zwembad volgt hier het vervolg van de waterpret!

Vanmorgen was het mistig toen we wakker werden en na een snel ontbijt weer keurig opgehaald voor de tour naar de Argentijnse kant van de waterval. Tja en dan zie je pas hoe uitgestrekt hij is. Je loopt door het tropisch regenwoud langs boven en onder de watervallen door. Prachtige doorkijkjes en uitzichten. Het weer is zonnig en warm, geen regen vandaag.

In onze tour zat ook een avontuurlijk boottrip over de rivier en dicht bij de watervallen. Doen we dat, ja natuurlijk beetje nat worden is niet erg toch!

Na 10 minuten rustig varen moesten alle kamera's worden opgeborgen in waterdichte zakken ... En toen begon het feest. Recht op de kletterende watervallen af en er vlak langs varen. Misschien hebben jullie me in Alphen wel horen gillen ! Wat een spektakel, we waren kleddernat, maar het was gaaf.
En zo hebben ze ons een halfuur bezig gehouden met deze opfrissende gebeurtenis. Gelukkig heb ik er geen foto's van en dat is denk ik maar goed ook.

Aansluitend hebben we in 4x4truck een tocht gemaakt dwars door het bos om de toekan te spotten, maar helaas we hebben hem niet gezien. Wel leguanen neusbeertjes mooie bloemen.

Kortom het was alweer een hele mooie dag!

We gaan nu een hapje eten, de zon gaat onder en het orkest van het oerwoud zwelt weer aan.

Morgen vliegen we naar Buenos Aires voor de laatste nachtjes.

Liefs,

Hanneke

• 19 December 2014 - 06:48

Hans Den Bleker:

Mogge Aad en Hanneke
    Erg gaaf die watervallen en mooie natuurfoto's
    het houd maar niet op
    en ook nog tijd voor een lekkere duik in het zwembad

• 19 December 2014 - 09:51

Anita:

Wat een prachtige indrukwekkende reis maken jullie en ik geniet helemaal mee!

Zo direct vertrekken we naar Frankrijk waar mijn mail niet ven snel werkt Dus hele mooie eind spurt van deze reis ,straks een welkom weer thuis met 1000 indrukwekkende foto's
    en dan gelijk een mooie warm kerst feest met al de kleintjes om je heen

Voor 2015 weer een mooi en gezond jaar er bij en een beetje rust na zoveel indrukken en gelijk kerstfeest
    Tot ziens op 9/1 in januari al staat dat nu nog ver van je weg aan de andere kant van de wereld

VEEL LEIFS en nog een week lang mooie dingen zien

Dag Anita

• 19 December 2014 - 15:02

Lidy&Johan:

Lieverds,

Ja, de spetters vlogen zelfs ons om de oren :-)

Nog veel plezier in de "goede luchten",

Lidy & Johan

• 19 December 2014 - 18:30

Reina En Ivon:

Dag Hanneke en Aad, mooi om zo weer in geschrift en beelden getuige te zijn van één van jullie laatste programmaonderdelen. De tocht in de boot lijkt ons een bloedstollende ervaring! Stel je voor dat de motor het begeeft. Er zal wel een reserve-motor aanwezig geweest zijn.
    We hopen dat jullie inmiddels een goede en veilige vlucht naar Buenos Aires hebben gehad.
    Een goed verblijf de laatste dagen en een hartelijke groet van ons.