De voorbereidingen beginnen - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu De voorbereidingen beginnen - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen beginnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

09 November 2009 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Lieve familie, vrienden en bekenden,

Volgende week is het zover. Dan hopen wij voor een aantal weken te vertrekken naar Australie. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.

De zomerkleding komt weer uit de kast, het huis krijgt nog een poetsbeurt, de laatste dingen moeten nog geregeld worden, kortom de voorbereidingen gaan beginnen.

Wij hebben er zin in !
A&H

• 17 November 2009 - 13:33

Johan De Jong:

Vergat ik nog toch te vragen gisteren: jullie hebben toch wel de Bridge Climb geboekt in Sydney ?
    Awesome !

• 18 November 2009 - 09:36

Gerrit En Tannie:

Wij wensen jullie een goede reis en kijken uit naar jullie berichtjes.

• 18 November 2009 - 19:12

Joke Honders:

Hoi Luitjes,

Even checken of alles OK is. Ik ben benieuwd, nog de laatste uurtjes en dan "de Vogel" in. Maak je huis niet te schoon want over 5 weken ligt er toch weer stof. Groetjes Karel en Joke

• 18 November 2009 - 19:46

Bianca:

Ik kan me voorstellen dat jullie met dit weer niet kunnen wachten tot de reis begint. Heerlijk naar de zon... Succes met de laatste loodjes en alvast een goede vlucht gewenst.

Groeten, Bianca

• 19 November 2009 - 20:24

Anja:

Ha die Aad en Han,
    Morgen de grote dag van vertrek! Heb een goede en veilige reis en alvast heel veel plezier!