Tocht door Torres del Paine - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Tocht door Torres del Paine - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Tocht door Torres del Paine

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

09 December 2014 | Chili, Puerto Natales

Lieve allemaal,

Op het moment van schrijven zitten we in een busje die weer op asfalt rijdf.
We zijn nu bijna 11 uur op pad in het Nationaal Park Torres del Paine. Dit gebied is 227.298 hectare groot met als belangrijkste attractie " het Paine Massief"
De route gaat over onverharde gravelwegen berg op en af. Het is een ruig landschap, doorsneden met turkooizen rivieren en meren, prachtige uitkijkpunten.
We hebben vandaag alle soorten weer gehad, regen storm kou, maar ook zon.
Het typen op een i phone in een rijdende bus valt toch tegen.
Kijken jullie maar plaatjes, die zeggen genoeg!

Morgen gaan we weer terug naar Argentinië en laten we het ijs achter ons!

Tot de volgende keer!

Aad en Hanneke

• 10 December 2014 - 06:32

Wim En Eygje:

Lieve mensen, het blijft een feest pm de dag te beginnen met jullie verslag en de prachtige foto,s.Het lijkt met lastig omin een busje een verhaal te gaan zitten schrijven, maar de foto,s spreken voor zich!prachtig en indrukwekkend!
    Ben benieuwt wat jullie in Argentinie nog gaan zien, of wordt dat uitrusten?
    Een goede trip gewenst vandaag, liefs van Wim en Eygje

• 10 December 2014 - 09:44

Jan Wullink:

Beste Aad en Hanneke,
    Berglandschappen zijn zo ontzettend mooi. Ik val even stil bij het zien van zo veel schoonheid.
    Kan het oog verzadigd worden van het zien? Blijkbaar niet wand we kijken uit naar de volgende foto's.
    Veel kijk en beleef plezier.
    Poula en Jan Wullink.

• 10 December 2014 - 10:00

Jan En Nicoline Ouwendijk:

Lieve mensen, Het moet zelfs voor jullie een heel bijzondere vacantie zijn! Koud , ruig, indrukwekkend. Woorden schieten tekort. ER ligt genoeg materiaal om een mooie PowerPoint te maken. Jullie zitten al over de helft, dus helaas gaan jullie aftellen...Maar er valt nog veel te genieten.
    Jan en Nicoline Ouwendijk

• 10 December 2014 - 14:09

Ingeborg En Daan:

Hallo Hanneke en Aad,
    Wat zien en beleven jullie toch prachtige dingen en wat is de natuur ook hier indrukwekkend mooi!
    Iedere keer weer genieten we van jullie verslag en bijbehorende foto's.
    We zijn nu al benieuwd naar jullie volgende verslag, dan uit Argentinië. Nog hele goede dagen en geniet zoveel mogelijk nog, want de reis schiet al op!
    Hartelijke groeten van Ingeborg en Daan

• 10 December 2014 - 14:53

Reina En Ivon:

Beste globetrotters,
    Zeer bedankt voor opnieuw veel schitterende beelden die inderdaad woorden overbodig maken.
    Het zijn bijna steeds lange reisdagen voor jullie, nu ook weer bijna 11 uur in het park.
    Dankbaar ook voor de vele reisverhalen die jullie getrouw schrijven, ons petje er vooraf!
    WIJ wensen jullie een goede en veilige tocht naar Argentinië. Genieten van wat meer warmte!
    Hartelijke groet van ons.