Wells Gray NP - Reisverslag uit Cache Creek, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Wells Gray NP - Reisverslag uit Cache Creek, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Wells Gray NP

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

12 September 2016 | Canada, Cache Creek

Beste allemaal,

Vanmorgen een strakke blauwe lucht en een temperatuur van 0 graden. Dat is voor jullie moeilijk voor te stellen met die hittegolf. Maar wij zijn blij met dat de zon uitbundig schijnt en de temperatuur loopt snel op. We vertrekken op tijd want we hebben weer een mooi programma in de planning. We rijden langs de rivier, waar een mistlaag boven hangt, heel mooi om te zien. Vandaag bezoeken we het Wells Gray NP. Bekend om zijn watervallen en diepe afgronden. We lopen een trail door het bos (met veel omgevallen bomen en veel rotsen) langs de rivier en dan dan weer langs hele diepe afgronden. Watervallen storten van grote hoogt naar beneden.

Het mooie zonnige weer heeft dan ook weer een nadeel met fotograferen ( tegenlicht en schaduwen)
Met de camper over een smalle brug met daaronder een kolkende rivier, Aad draait zijn hand er niet meer voor om. Ik heb aan de overkant het verkeer tegen gehouden, geen probleem!!

Na al dit natuurschoon weer tijd voor nuttige zaken. De koekast moet weer nodig bijgevuld worden.
Dus op naar de super en de licqor store. Daarna nog 3 uurtjes rijden voordat we op de camping in Cache Creeck aankomen. De omgeving hier lijkt een beetje op een woestijn, droog en er groeien cactussen en veel blauwe bessen.

Morgen hopen we via een mooie route aan te komen in Whistler de plaats waar de (olympische(2010) skipistes liggen.

Hier gaat zo het licht weer uit!!

Tot de volgende keer en lieve groet van ons!

• 13 September 2016 - 07:12

Daan En Christine:

Lieve allebei,
    Bedankt weer voor jullie belevenissen!
    Alsof we er ook een beetje bij zijn!
    We zijn benieuwd naar jullie volgende stop.
    Lieve groet,
    D&C

• 13 September 2016 - 07:15

Hanneke Melsen:

De foto's volgen wanner we beter internet hebben, ik krijg ze niet verstuurd!!
    Groetjes Hanneke

• 13 September 2016 - 07:15

Hanneke Melsen:

De foto's volgen wanner we beter internet hebben, ik krijg ze niet verstuurd!!
    Groetjes Hanneke

• 13 September 2016 - 13:51

Marleen Blijleven:

We kijken al weer naar de foto's uit hoor!!
    Fijne voortzetting van jullie prachtige reis!!
    Lieve groet,
    Joop en Marleen