Vancouver Stanley Park - Reisverslag uit Deadman Island, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Vancouver Stanley Park - Reisverslag uit Deadman Island, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Vancouver Stanley Park

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

31 Augustus 2016 | Canada, Deadman Island

Hallo allemaal,

Weer terug in Vancouver wordt het tijd voor wat beweging. Dus hebben we fietsen gehuurd voor een fietstour door het Stanley Park.
Helaas kregen we een fikse regenbui onderweg, maar dat mocht de pret niet drukken, het was heerlijk zo langs de zee te fietsen met mooie vergezichten en door het regenwoud met mooie meertjes.
Nu kijken dat we onze spullen/kamera's weer droog krijgen.
Morgen nog een laatste dag hier in de stad en dan op naar de Rockies!!

Lieve groet weer van ons!!

• 01 September 2016 - 07:38

Wim En Eygje:

Oei, wat jammer van het weer, hopelijk knapt het weer op, want het maakt de reis toch extra mooi als er een zonnetje schijnt!
    Hartelijke groeten,
    Eygje en Wim

• 01 September 2016 - 07:39

Silvia:

Wat een bijzondere reis is dit weer. Hoop dat het gelukt is om de camera droog te krijgen. Want wat moeten wij zonder de prachtige foto's! Ik kijk uit naar de Rockies vergezichten.

• 01 September 2016 - 07:41

Hans Den Bleker:

Gelukkig wel mooie regen pakken Hanneke
    Veel plezier truckdriver in de rockies
    we genieten erg van jullie Foto's hanneke en Aad
    het mooiste vind ik toch altijd wel de gletjers en bergen

tot snel

• 01 September 2016 - 08:44

Petra Jorna:

Leuk om elke keer te lezen wat jullie meemaken.
    Geniet maar fijn.
    Groetjes,
    Peet

• 01 September 2016 - 10:33

J.M Blijleven:

Wat zijn jullie toch sportief!!
    XX

• 01 September 2016 - 16:21

Liana:

Wat een fantastische reis maken jullie weer!
    Net vol trots aan tennismaatje Irma vertelt dat jullie in Alaska zijn, want zij heeft in de zomervakantie met haar gezin zo'n zelfde reis gemaakt!
    Het volgende deel van jullie avontuur gaat beginnen; met de camper (inmiddels routine geworden om met zo'n bus te rijden!!)
    Geniet en rij voorzichtig!! (pas op de beren!!!.... luid blijven zingen om ze af te schrikken;-)
    Ik kijk uit naar de volgende verslagen en foto's!
    Veel liefs, Liana

• 01 September 2016 - 22:19

Renger:

Jammer van de regen, maar nog steeds een prachtige belevenis zo te zien. Geniet van het volgende deel van jullie reis!

• 02 September 2016 - 08:18

Ingeborg En Daan:

Wat jammer van de regen, maar jullie hadden wel goede regenkleding. En ondanks de regen toch nog mooie foto's gemaakt en veel moois gezien. Hopelijk hebben jullie alles droog gekregen. We wensen jullie een goed vervolg met de camper, we kijken uit naar jullie foto's van de rockies! Groetjes, Ingeborg en Daan