Naar huis ! - Reisverslag uit Tsawwassen, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Naar huis ! - Reisverslag uit Tsawwassen, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Naar huis !

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

23 September 2016 | Canada, Tsawwassen

De oversteek naar Vancouver
Het laatste verslag komt van mijn hand (Aad). De dag is toch anders verlopen dan vooraf gedacht. We hebben toch toch nog de oversteek gemaakt van Vancouver eiland naarVancouver. Waarom eigenlijk? Idee van Hanneke opgebouwd uit vele argumenten: Aad: morgen moeten we toch wel vroeg op!, stel dat we niet met de ferry van 8 uur mee kunnen, het kan druk zijn op de weg, als we te laat komen missen we onze vlucht! en nog veel andere argumenten. Dus de uitkomst stond vast: we gaan vandaag nog de oversteek maken. Ik vond het ook prima, waarom zouden we het niet doen. We hebben Victoria gezien en wat let ons om te vertrekken. We kunnen onderweg nog veel zien. Vooral ook omdat het prachtig weer is. Zo gezegd zo gedaan. Campingnacht afgezegd en een paar kilometer vanaf de ferry een nacht gereserveerd. Goed dat we het hebben gedaan. Een korte maar mooie tocht naar de ferry in de omgeving van Sidney. Ja wel, Sidney op Vancouver eiland. Verhaal misschien wel eens gehoord van een opa met zijn kleinzoon die vanaf Amsterdam een reis heeft geboekt naar Sidney Australia. Dat dacht opa tenminste: ze zetten voet aan de grond in Sidney Canada. Het schijnt een waar verhaal te zijn, ik heb het gelezen. Wel een leuk dorpje trouwens. Gelegen aan de kust met een mooi Waterfront waar je veel krab kunt vangen. Een stuk vis in het net, vanaf de pier het water in en succes verzekerd. We hebben de vangsten gezien. We lekker het schouwspel in de zon met een lekker kop koffie gezien. De tocht met de ferry duurde 1,5 uur. Prachtige tocht tussen al de eilandjes door. Genieten geblazen op het hoogste dek. Nu zitten we op de camping. Morgenochtend alle tijd, 10 minuten rijden om de camper in te leveren en daarna direct het vliegtuig in. We hebben het fantastisch gehad maar het is ook weer fijn om naar huis te gaan. We verlangen naar de (klein)kids!.
Hanneke is aan het opruimen. Nu mijn kans om het laatste verslag te maken. We hebben ruim 3.000 km gereden. We hebben net zoveel lastige bochten gehad, net zoveel uitzichten, net zulke hoge bergen op gereden. Ik denk dat ik ook minimaal eenzelfde aantal aanwijzingen van mijn lieve schat heb gekregen zoals: denk je om je snelheid, nu rechtsaf of linksaf, kijk uit er komt een tegenligger, rustig aan en niet te hard, zal ik even kijken als je achteruit rijdt.
Allemaal prima gegaan hoor!. Ik zie ook niet alles, 2 zien er meer dan 1.
Wel een minpuntje: We hebben wel een schadetje: de bijrijderskant heeft 1 uitsteeksel: van het meeremmen natuurlijk.
Maar alle gekheid op een stokje. De reis is door Hanneke voortreffelijk samengesteld. Alles klopte, we hebben alles en nog veel meer gezien. Kortom het kon niet beter.
Ik stop, het eten is klaar.
De laatste loodjes en hopen op een veilige terugkomst. We hebben veel te vertellen en te laten zien. Heel veel dank voor iedereen die ons heeft gevolg en voor de vele leuke en mooie reacties. Wij hebben et van genoten!. Wij zien er naar uit elkaar weer te zien.

Liefs Hanneke en Aad

• 23 September 2016 - 12:08

Wim En Eygje:

Lieve mensen, goede reis!hartelijke groeten, Wim en Eygje

• 23 September 2016 - 12:40

Hans & Nanda En Kids:

Lieve Aad en Hanneke

Goede reis en bedankt voor de verslagen en de prachtige foto's.
    het was als of wij ook in de Camper zaten.
    Greoten Hans & Nanda en Kids

• 23 September 2016 - 13:10

Ingeborg En Daan:

Hallo Aad en Hanneke,
    Hoewel we de laatste berichten niet meer hebben gereageerd omdat we zelf nog even weg waren, hebben we ze allemaal gelezen. Wat hebben jullie een fantastisch mooie reis gemaakt, zoveel mooie dingen gezien en gedaan. Wat is Gods schepping toch prachtig. En jullie hebben een reis zonder ongelukken gehad, ook iets om dankbaar voor te zijn.
    We wensen jullie een goede reis naar huis en bedankt dat we met jullie mee mochten genieten via de verslagen en de prachtige foto's! Dat wordt moeilijk kiezen straks, Hanneke, bij het maken van het fotoboek.
    Groeten van Ingeborg en Daan

• 23 September 2016 - 20:28

Marleen Blijleven:

He Aad en Hanneke,

Wat leuk Aad dat jij ons ook nog even een een mooi verslag laat lezen, ja als de terugreis in zicht is worden de vrouwtjes onrustig!!
    Fijn dat jullie zo hebben genoten,
    Een goede terugreis!!
    We hopen jullie vlug te spreken!
    Lieve groet Joop en Marleen.

• 23 September 2016 - 20:39

Silvia:

En een laatste reactie van mij als volger. Bedankt voor de fantastische verhalen en foto's. Ik heb genoten. Goede terugvlucht en tot dinsdag (Aad).

• 26 September 2016 - 12:20

Wil En Henk Van Duijne:

Lieve vrienden,

Mooie reis gehad en veel gezien, geweldig
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    We hopen elkaar weer te ontmoeten