Orca's en Whales - Reisverslag uit View Royal, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Orca's en Whales - Reisverslag uit View Royal, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Orca's en Whales

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

21 September 2016 | Canada, View Royal

Lieve mensen,

Wij zijn aangekomen op het laatste stekje van onze prachtige reis.
Morgen moeten de koffers weer gepakt en de camper opgeruimd en gesopt worden. Want vrijdag wordt het een hele lange dag. Wij moeten om 6.30 uur naar de ferry voor de oversteek van Vancouver Island naar het vaste land 1 uur en 45 minuten varen. Camper aftanken en inleveren en dan naar de luchthaven voor de vlucht naar Amsterdam. We hopen dan zaterdag weer veilig op Nederlandse bodem te landen.

Maar vandaag hebben we nog genoten van een zonnige dag op de oceaan. David vond dat opa en oma met die stoere boot naar de beren hadden moeten gaan!! Nou David opa had stiekum ook een beetje spijt en heeft daarom oma verrast met een orca en walvissen tocht in een super stoere boot. Het was echt heeeel stoer en snel, maar eerlijk is eerlijk met dit prachtige weer is het een geweldige ervaring. En wat hebben we weer veel gezien. Heel veel orca's,humpback en zeeleeuwen en het prachtige berg landschap met de witte toppen op de achtergrond.
We zijn best ver geweest zelfs op Amerikaans grondgebied.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's van mijn grote kamera. Met het kleine toestel is het best lastig ,Maar Aad heeft zijn best gedaan zodat jullie toch een beeld hebben.

Na de vaartrip nog even rondgelopen door Victoria, de stad doet erg Engels aan. Toen neergestreken op een zonnig terras en lekker buiten de deur gegeten. Ook wel eens lekker:-)

Dit was het voorlopig voor vandaag!

Lieve groet weer van ons!!

• 22 September 2016 - 06:50

Hans Den Bleker:

Mogge Michelin vrouwtje en mannetje wat een prachtige kledij Na HO Beer HO Beer nu weer 1 van de mooiste en indrukwekenste beesten op aarde gespot ( erg jalours ) moet veel indruk op juliie gemaakt hebben nu nog een kleine eindsprint dan hopen we jullie zaterdag in gezondhied weer te zien alvast goede reis
    Hans en Nanda db

• 22 September 2016 - 07:05

Silvia:

Wat gaan leuke dingen toch altijd snel, maar wat een hoogte punten die laatste dagen. Wat een schattig plaatsje is Victoria. Succes met het soppen, inpakken en de terugreis. Ik zeg proost op jullie fantastische reis!

• 22 September 2016 - 07:59

Daan En Christine:

Ha wereldreizigers,
    Wat een goed plan van David!
    Kunnen wij nu ook van meegenieten!
    Echt heel gaaf!
    Geniet nog even! Goede reis en tot gauw.
    Groet van D&C

• 22 September 2016 - 08:46

Marleen Blijleven:

Wat zal het jullie duizelen van al het mooi's wat jullie hebben gezien !!
    En wij hebben genoten van jullie reisverhalen!!
    Aad en Hanneke goede reis terug, wij hopen jullie snel te spreken,
    Groetjes van Joop,
    Dikke kus,
    Marleen.

• 22 September 2016 - 09:00

Wim En Eygje:

Wat een prachtige reis, en wat was het leuk om mee te genieten!Een heel goede reis gewenst en tot ziens!groetjes van Wim en Eygje

• 22 September 2016 - 09:04

Thera En Jan:

Hoi Hanneke en Aad, we hebben de afgelopen weken meegereisd met jullie en opnieuw genoten van Alaska en BC... alsof we onze eigen fotoalbums doorbladerden! Behalve dan die beren, walvissen en orca's ...zeer indrukwekkend, moet in het echt ongelofelijk zijn geweest! Geniet nog van de laatste dagen en alvast een goede vlucht naar huis gewenst. Hartelijke groetjes, Thera en Jan

• 22 September 2016 - 12:55

Diane:

Wat een mooie surprise van Aad.
    Indrukwekkend al die dieren te kunnen
    zien op één trip.
    Weet nog dat wij de walvissen zagen in
    Mexico. Oh ah.. Kijk daar..
    Werd er stil van.

Dank voor dit mooie verslag en de prachtige
    foto's.
    Goede en veilige terugreis

Dikke kus Dia

• 22 September 2016 - 18:18

Lidy&Johan:

MOOI!

Lieve groeten uit Londen,
    L&J

PS En alsnog (al is het biertje inmiddels op) proost....

• 22 September 2016 - 20:36

Wil En Henk:

Beste Hanneke en Aad,
    We hebben op afstand genoten van jullie reis en verslag. Prachtig alle er aringen en fot's.
    Hopelijk ern goede terug reis en veilige asnkomst op schiphol .
    We zien elkaar graag en groet
    Wil en Zhenk

• 22 September 2016 - 22:48

Jan En Nicoline Ouwendijk:

Pas bij thuiskomst kunnen jullie deze geweldige reis echt verwerken. In ieder geval een goede vlucht en nogmaals bedankt voor jullie reisverslag.
    Groeten, Jan en Nicoline