Campbell River - Reisverslag uit Grouse Island, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Campbell River - Reisverslag uit Grouse Island, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Campbell River

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

16 September 2016 | Canada, Grouse Island

Hallo allemaal,

Na een ferrytocht met mooie uitzichten op De skyline van Vancouver met Witte top op de achtergrond, en schattige vuurtoren-eilandjes aangekomen in Nanaimo.

Jullie hebben wel begrepen dat wij goed aan zijn gekomen op Vancouver Island. Wij bevinden ons momenteel in Campbell River, aan de oostkust dus aan de Inside Passage. Met onze Cruisetrip naar Alaska zijn wij door deze Passage gevaren. Stranden vol aangespoeld hout en stenen en heel veel oesters.
Nu hebben we een schitterend uitzicht vanuit onze camper hierop.
Het is ook de plek van de orka's en humpbackwhales.

Helaas is het weer vanmiddag weer omgeslagen in een druilerige regen en hebben we een mistig uitzicht over het water.
Tiid voor wat activiteit dus. We hebben net een bezoek gebracht aan een onderzoekscentrum van zalm. En we zijn een stukje gaan wandelen naar een waterval door een tropisch regenwoud met veel varens en mossen. Deed ons aan Nieuw- Zeeland denken.

Morgen hebben we een spannende dag voor de boeg. Met een bootje(zodiac) richting bruce inlet op expeditie met een bioloog naar de Grizzley beren. We hopen dat het weer iets opknapt. We moeten nml een aardig stukje varen.
Hopelijk levert het mooie plaatjes op en een onvergetelijke ervaring!!
Duimen jullie voor wat beter weer!!!

Lieve groet weer van ons!

• 17 September 2016 - 09:00

Marianne:

Wat een prachtig plekje weer hebben jullie gevonden! Laatste deel vd reis. De kleinkids missen jullie wel hoor! Norah zwaait iedere dag naar jullie huis

• 17 September 2016 - 13:45

Marleen Blijleven:

Geniet nog even lekker!!
    Joop en Marleen.

• 19 September 2016 - 11:46

Gerrit En Tannie:

Heel veel indrukken voor jullie. Heel veel prachtige vergezichten.
    Geniet ervan!
    Gerrit en Tannie

• 20 September 2016 - 06:54

Hans Den Bleker:

zeer mooie plekjes wederom en een ombewoond eiland zou ik meer snel vanaf gaan Hanneke dat past niet bij jouw kan je niet beppen met jan en alleman hahaha
    Ook gaaf die oude oldtimerrs die er nog gewoon rondreizen

nog veel plezier de laatse dagen