wachten op de Ferry - Reisverslag uit Whistler, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu wachten op de Ferry - Reisverslag uit Whistler, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

wachten op de Ferry

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

14 September 2016 | Canada, Whistler

Hi how are you today?

Zo is de vriendelijke begroeting die wij hier van veel mensen horen.

Vandaag zijn we naar de top geweest! Strakke blauwe lucht fel zonnetje en lekkere temperaturen 21 graden.
We waren al vroeg op omdat we vroeg naar boven wilden, want we moeten aan het eind van de middag nog een Ferry halen naar Vancouver Island.

Dus met de camper naar Whistler centre. Grote luxe hotels en mooie winkels. Veel herrinert aan de olympische winterspelen van 2010. Zoals het huldigings plein de vlam en de ringen!!
Het ziet er allemaal schitterend uit zo met de bergen / afdalingen op de achtergrond.

Wij namen eerst 2 maal een cabine lift naar boven en daarna met de Gondola van piek naar piek!
Fantastisch uitzicht op een hoogte van 2600 meter.

Het moet daar s' winters helemaal prachtig zijn met al die verschillende pistes.
Er kan daar 11 meter sneeuw vallen !!!

Na nog wat gewandeld te hebben zijn we weer afgedaald naar het dorp!

Vervolgens weer afgedaald in 2 uur naar Vancouver op zeeniveau, waar we nu staan te wachten op de Ferry die ons in 1.45 uur naar Vancouver Island gaat brengen.
Daar willen we de rest van onze vakantie door gaan brengen.
Het eiland is ongeveer net zo groot als Nederland.

Komende dagen wat meer hierover!

Groetjes weer van ons!

• 15 September 2016 - 13:00

Marleen Blijleven:

Prachtige foto's, maar O wat hebben wij een heimwee!!
    Geniet van Vancouver Island!

Liefs,
    Joop en Marleen

• 15 September 2016 - 13:28

Liana:

Ook ik krijg heimwee....herken veel dingen...maar ook veel niet!
    Heb je de mafketels gezien die met mountainbike naar top bergen gaan en dan fietsend naar beneden?
    Geniet nog lekker!!

• 15 September 2016 - 19:55

Anita Mans:

En wat heebn jullei gedaan om daar op get hoogste poduim te staan met de olypisxhe ringen onder jullie,
    En hoera Aad bij een brabdweer auto , oudecleifde van hem toch?,
    Laaste fase van deze geweldige reis gaat nu in ....misschien met een beetje rust erbij, na alles wat jullie hebben mogen aanschouwen aan natuurschoon.
    Goede voortzetting bij dit deel van de reis.
    Anita