Rustdag - Reisverslag uit Blue River, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Blue River, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Rustdag

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

11 September 2016 | Canada, Blue River

Hallo allemaal,

Vannacht hebben we erg vast geslapen en daardoor de beer/ en rond onze camper gemist. Anderen vertelden ons dat!! Ze zitten er dus echt!!

Vandaag was het een rustdag! De dag begon met een heerlijk ontbijt in de zon. Daarna hebben we een rondje in de omgeving gefietst. En ........ Daar kwamen we een beer tegen, hij stak de spoorrails over waar net een trein was gepasseerd. Ik geef toe de foto is niet denderend maar ik was te laat met de kamera.

We hebben zo goed internet hier dat we de avonddienst konden meeluisteren. Beeld van de Rots sprak ons erg aan!

Verder kunnen we ons vinden in het bordje wat we op het kerkje vonden!

Lieve groet,

• 12 September 2016 - 08:08

Hans Den Bleker:

Zo op afstand lijkt het wel een knuffelbeer Aad
    weer eens wat anders als met Hanneke hahaha
    Hanneke zou maar uitkijken met die zoete antievries van jullie beren zijn gek op zoetigheid
    goede reis vandaag
    Hans en Nanda

• 12 September 2016 - 08:56

Renger:

Geweldige beelden weer, echt heel indrukwekkend!
    Jammer dat jullie de beer(en) rond jullie camper hebben gemist, maar andersom is dan weer minder jammer...
    Geniet van de (ongetwijfeld) nieuwe avonturen van vandaag

• 12 September 2016 - 09:38

Gerrit En Tannie:

Wat een avonturen weer. Leuk om te lezen, prachtige foto's.
    veel groeten

• 12 September 2016 - 09:42

Jan En Nicoline Ouwendijk:

Ook voor ons een tocht vol verrassingen. Na opnieuw met 'zomer en winter' volop kennis gemaakt te hebben, nu een rustdag. Wel verdiend! Het blijft toch bijzonder om daar de dienst te beleven. Als je het mag zeggen vol verwondering: Zeker, Hij is mijn rots en mijn heil (ps. 62:7). Hartelijke groet, Jan en Nicoline

• 12 September 2016 - 20:03

Bianca En Martijn :

Wat maken jullie weer een hoop mee! Echt super gaaf! Hier in Portugal is het vooral strand, zee, zwembad en lekker eten

• 12 September 2016 - 20:48

Wil En Henk:

Ik zag 2 beren samen camperen, samen in een camper.
    De foto is wel denderend door de trein die langs denderende.
    Mooie avonturen en genieten van de mooie schepping.