Camper opgehaald! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Camper opgehaald! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Camper opgehaald!

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

02 September 2016 | Canada, Vancouver

Hallo allemaal,

Gisteren heel veel gelopen door Vancouver down town, haven, olympische vlam van 2010 winterspelen, de stoomklok en nog veel meer en tot slot een pannekoek gegeten in de Bodegraven room.

En vandaag de camper RV noemen ze het hier, opgehaald. De eerste kilometers zitten erop en ja nu moet ik aan het werk, koffers uitpakken en eten koken. Maar eerst een wijntje ha,ha!

Lieve groet van ons!

Ps leuk hoor al jullie reakties, bedankt !

• 03 September 2016 - 07:41

Wim En Eygje:

Wat jammer van het weer, maar volgens mij heeft dat geen invloed op jullie genieten.
    Heel veel plezier met de caravan en doe voorzichtig!groetjes van Wim en Eygje

• 03 September 2016 - 11:20

Britta:

Om the Road again!!

• 03 September 2016 - 12:00

Marianne:

David wil ook wel mee!! Heel veel plezier op de weg!!

• 03 September 2016 - 13:30

Lidy&Johan:

Zo te zien aan de buitenkant kon er wel eens ruimte binnen zijn voor een permanent opgemaakt bed :-)

• 03 September 2016 - 14:10

Marleen Blijleven:

Hallo luitjes,

We reizen helemaal mee hoor, geweldig!!
    Wat leuk de Bodegraven room, leuke foto,s
    Goede reis door Canada, .............. en uitkijken he!!
    Lieve groet
    Joop en Marleen.

• 03 September 2016 - 14:37

Ingeborg En Daan:

Hallo Hanneke en Aad,
    Jammer dat het weer wat minder is, maar jullie genieten wel, zo te zien. Wat grappig de Bodegraven room, en zelfs een servet met een molen!
    Een fijne en veilige reis door Canada en maak maar heel veel foto's. Wij genieten met jullie mee!
    Groetjes, Ingeborg en Daan

• 03 September 2016 - 15:27

Melsjes 2:

Ik wil niet in de tent maar in die grote auto. Dus opa en oma toch een camper
    Mooie foto's en leuk om jullie te volgen. Ook de pannenkoek viel in de smaak bij Fee
    Tot horens Willlem, Pam en Féline

• 04 September 2016 - 08:58