Ons laatste verslag vanuit Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Ons laatste verslag vanuit Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Ons laatste verslag vanuit Buenos Aires

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

21 December 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve familie, vrienden en volgers,

Dan wordt dit het laatste reisverslag van een reis die onvergetelijk is geworden voor ons. We hebben zoveel mooie dingen gezien en beleeft. We zijn dan ook zo blij en dankbaar dat we zo,n droomreis samen in goede gezondheid hebben MOGEN maken.

Aangekomen in Buenos Aires een zeer grote en drukke stad, vonden we hete beiden lastig om hier onze draai te vinden. We waren zo gewend om mooie natuur om ons heen te hebben, dat de drukte en het lawaai van de stad ons wat overviel.
We hebben deze laatste dagen dan ook in alle rust doorgebracht en onze plannen gelaten voor wat ze waren.
We hebben wat gewandeld, zijn nog naar de begraafplaats van Evita Peron geweest ( wat een mausoleums daar) even over een marktje geslenterd , getuige geweest van een doop en hier en daar nog wat foto,s gemaakt.
Verder lekker bij het zwembad op het dak van het hotel liggen doezelen.
Lieve mensen morgen gaan we weer terugvliegen naar Amsterdam waar we dinsdag rond 10.00 uur hopen te landen.

We verheugen ons om de kinderen en de kleinkinderen weer te zien en ons op te maken voor het Kerstfeest!
We hebben inmiddels ook begrepen dat David een welkomscadeau heeft voor ons. Zie filmpje
Lieve groet van ons en tot snel!

Aad en Hanneke

• 21 December 2014 - 21:54

Wim En Eygje:

Lieve mensen, dank je wel dat we mee mochten genieten van jullie reis!We wensen jullie een goede vlucht en behouden thuiskomst!Wim en Eygje

• 21 December 2014 - 21:59

Lidy&Johan:

Lieverds,

We kunnen ons voorstellen dat de hectiek van een grootstad je wat overvalt als je al die fantastische natuurervaringen hebt gehad.

We zijn vandaag bij tante Wil geweest en hebben haar de groeten gedaan van jullie.

Een heel goede reis gewenst en we bellen wel even op een gepast tijdstip (dat duurt dus nog wel even...)

Hartelijke groeten,
    L&J

• 21 December 2014 - 22:01

Diane:

Goede reis en kom weer veilig thuis.
    Daar wachten 3 mooie kleinkinderen op Opa en Oma...

Tot snel, liefs Diane

• 21 December 2014 - 22:07

Willy De Koning:

Hanneke en Aad, we hebben genoten ven de beschrijving van jullie belevenissen ! Zal voor jullie ook overweldigend zijn . Veel waardering voor je inspanning om alles onder woorden te brengen, als jezelf ook al onder de indruk van de belevenissen bent gekomen. Aad en Hanneke,nog een dagje relaxen en dan de reis naar jullie home en jullie dierbaren,en in de vertrouwde omgeving waar jullie weer verwacht worden, door menigeen! Een goede afsluiting van jullie reis ,met de bede dat de Heere Zijn bewarende hand ook hierin met jullie zal zijn.Liefs en hartelijke groet van Willy en Jan.

• 22 December 2014 - 07:52

Gerrit Jorna:

Goede terugreis!!
    Groetjes,
    Tannie en Gerrit

• 22 December 2014 - 08:09

Thera En Jan:

Beste Aad en Hanneke, fijn dat jullie kunnen terugkijken op een hele mooie en indrukwekkende reis. Het was leuk om jullie te volgen. We wensen jullie een goede thuisreis toe, tot binnenkort! Thera en Jan

• 22 December 2014 - 08:23

Jan Wullink:

Hoi Aad en Hanneke,
    Wat een prachtig mooie reis was dit.
    Bedankt dat we op deze mannier hebben mogen mee genieten.
    We wensen jullie een goede thuisreis en hopen jullie met de Kerst weer te ontmoeten.
    Poula en Jan Wullink.

• 22 December 2014 - 11:32

Jan En Guus:

Goede terugreis!
    Prachtig dat we deze reis ook mee mochten maken
    Guus en Jan

• 22 December 2014 - 11:43

Silvia:

Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt, en wat heb ik genoten van de verslagen en prachtige foto's.
    Nu op naar de kerstdagen en het warme weerzien met jullie kinderen, kleinkinderen en familie.
    Bedankt.

Lieve groet
    Silvia

• 22 December 2014 - 12:20

Ingeborg En Daan:

Hallo Hanneke en Aad,
    We hebben iedere keer genoten van jullie reisverslagen en de schitterende foto's. Echt een bijzondere reis.
    We wensen jullie een goede thuisreis en wat zal het een fijn weerzien zijn met kinderen/kleinkinderen.
    Hartelijke groeten, Ingeborg en Daan

• 22 December 2014 - 15:40

Reina En Ivon:

Beste Hanneke en Aad,
    Verstandig dat jullie het in de drukke stad wat rustig aan hebben gedaan.
    Deze reis zal ongetwijfeld één van de allermooiste zijn met een overvloed aan geweldige indrukken.
    We hopen op een goede en veilige vliegreis en behouden thuiskomst.
    Naar verwachting zien we elkaar met kerst in de kerk.
    Hartelijke groet vanuit Ter Aar.

• 22 December 2014 - 22:29

Liana:

Lieve Han en Aad,
    Intussen zullen jullie aan boord zitten om naar huis te vliegen!
    Morgenochtend ben ik helaas niet op Spl om jullie welkom te heten en jullie bruine gezichten te zien! Ik heb late dienst en zal dus moeten wachten tot na de feestdagen!
    Ik zal jullie verslag en zeker de mooie foto's zeker gaan missen.....
    Fijne dagen met familie en succes met het acclimatiseren hier in het winderige en regenachtige Nederland!
    Liefs, Liana

• 23 December 2014 - 14:11

Willy En Jan:

Welkom thuis en een gezegend Kerstfeest !