Vliegtuig komt zo! - Reisverslag uit General Alvarado, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Vliegtuig komt zo! - Reisverslag uit General Alvarado, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Vliegtuig komt zo!

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

16 December 2014 | Argentinië, General Alvarado

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van mij(Hanneke) dit keer. We zitten nu te wachten op de airport van Salta op de vlucht naar Iguazu. Voor de 6 e keer zonder problemen de koffers ingecheckt!
We verlaten Salta met een beetje weemoed. We hebben ook hier weer een mooie tijd gehad en prachtige indrukwekkende natuur gezien!

Vandaag hebben we ingepakt en geld proberen te pinnen, dat heeft ons bijna een halve dag gekost, automaten leeg uren in de rij !! Maar ach dat hoort ook een beetje bij Argentinie. Iederen spreekt Aad trouwens in het Spaans aan, hij zou hier ook zo geboren kunnen zijn!

We gaan nu aan ons laatste avontuur hier beginnen. Iguazu met de grote watervallen. Hopelijk zien we ook nog de Toekan, en andere bijzondere vogels! Spannend weer!

Hartelijk bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Het blijkt dat velen ons volgen als ik zie hoe hoog de score is!

Natuurlijk beginnen we ook een beetje onze kleine schatjes te missen ;-( !! ( en de grote natuurlijk ook hoor)
Maar gelukkig ontvangen we regelmatig leuke filmpjes en foto's die we regelmatig even bekijken!

Lieve Groeten!!

• 16 December 2014 - 22:28

Karel:

Ha Aad en Hanneke,

Beetje late reactie van mijn persoonlijke kant maar lees jullie verhalen telkens weer. Fijn dat jullie het zo naar het zin hebben en zoveel moois van de schepping mogen zien. Geniet nog van deze laatste trip. Ook wij zien weer uit naar een veilige terugkomst. Tijdens jullie afwezigheid kerkelijk veel fijne zaken gebeurd. We zijn nu volop bezig met de kerstpakkettenaktie, drukke periode, maar het gaat gelukkig goed. Aad en Hanneke, geniet er nog even van, hoop jullie weer spoedig te ontmoeten. Fijn !!

• 16 December 2014 - 22:34

Hans Den Bleker:

Veel plezier nog met de laatste trip
    En behouden terug vaart

• 17 December 2014 - 01:48

Hanneke Melsen:

Inmiddels veilig geland en in het donker aangekomen in ons houten huisje! Temperatuur 33 graden en hoge luchtvochtigheid !
    Maar gelukkig is er airco

• 17 December 2014 - 11:19

Cees Meijer:

Ik heb jullie steeds gevolgd. Het enige wat past is dat je moet zeggen van hoogtepunt naar hoogtepunt Een prachtige belevenis die jullie de rest van je leven bij zal blijven Tot ziens
    Cees M

• 17 December 2014 - 15:34

Wil En Henk:

Hopelijk op jullie nieuwe hoogtepunt aangekomen.
    Ja ieder heeft recht op ontberingen.
    Veel plezier verder
    Wil en Henk

• 17 December 2014 - 18:17

Ingeborg En Daan:

Hallo Hanneke en Aad, We hebben de foto van de prachtige watervallen al gezien die Hanneke op Facebook heeft geplaatst. Wat prachtig zeg! Wat zullen jullie ook daar weer genieten. We kijken uit naar het verslag...!!! Morgen de kerstviering met de ouderen, gaat weer een fijne middag worden. We wensen jullie nog een paar fijne dagen, geniet van de mooie natuur en van het zwembadje bij jullie huis. Daar is Daan wel een beetje jaloers op :)
    Hartelijke groeten van Ingeborg en Daan

• 17 December 2014 - 21:46

Reina En Ivon:

Hoi Hanneke en Aad,
    Gelukkig, na al jet oponthoud weer veilig aangekomen, al is het in een houten huisje.
    De temperatuur en hoge vochtigheid herinneren wij ons nog goed van Jakarta.
    Zoek de schaduw op en beweeg niet te veel!
    Een goed verblijf en geniet van de laatste dagen.
    Groetjes van Reina en Ivon.