Weer terug in Argentinie - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Weer terug in Argentinie - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Weer terug in Argentinie

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 December 2014 | Argentinië, El Calafate

Hallo Allemaal,

Vanmorgen erg vroeg opgestaan. Koffers gepakt en weer dicht, we worden er steeds handiger in. Ontbijtje en wachten op de taxi die aan de late kant is. Maar we zijn nog net niet de laatste die bij de bus arriveren. Precies op tijd gaan we weg. Afscheid van Chili, bij de grens allemaal de bus uit want we moeten door de douane. Paspoorten worden goed nagekeken en de visa worden ingenomen en stempels gezet. Gelukkig zijn we de enige bus. Een half uur later rijden we weer. Maar niet voor lang want dan begint het hele circus weer opnieuw, bij de grens van Argentinië.

Dan volgt er een lange rit door de steppen niet veel te zien, dus we sluiten de oogjes en dommelen een beetje in.

6 uur later worden we in El Calefate afgeleverd, dus dat viel ons nog mee. Alleen wat stijf. Snel zijn we in ons Hotel dus tijd voor een frisse neus. Dat doen we dit keer eens op de fiets. We fietsen langs het Lago Argentina met de wind in de rug. Terug was iets lastiger de wind trok flink aan (7). Maar het was heerlijk en.... We hebben flamingo's gezien. In deze kou ja.. Wij keken er ook van op.

Morgen gaan we vliegen eerst naar Buenos Aires en daar stappen we over om in Salta te eindigen!

Tot de volgende keer maar weer!

Groetjes van ons!

Hanneke Melsen:

Helaas gaat het uploaden van de foto,s hier niet goed! Morgen misschien beter

• 11 December 2014 - 06:59

Hans Den Bleker:

Helaas begint het op een terug reis te lijken
    weg uit dat hellemooie gebied
    nog goede reis richting Salta

• 11 December 2014 - 15:35

Reina En Ivon:

Hoi Hanneke en Aad,
    Ondanks het mislukken van het uploaden van de foto's hebben we toch heel mooie beelden van flamingo's en andere watervogels mogen zien, fantastisch! Wat betreft die windkracht 7 op de fiets, zo kunnen jullie alvast wennen aan het Nederlandse weer. Hier is het behoorlijk onstuimig! Een goede en veilige tocht naar Salta.
    Groetjes vanuit Ter Aar.

• 11 December 2014 - 16:17

Ingeborg En Daan:

Wat een prachtige foto's weer, vooral ook die van de flamingo's en dan die steiger! Zal flink trappen geweest zijn op de terugweg! Hier is het ook stormachtig en koud. We hopen dat jullie inmiddels in Salta zijn aangekomen. Een mooie tijd nog, hoor!
    Hartelijke groeten van Ingeborg en Daan

• 11 December 2014 - 16:36

Wim En Ria:

Ha Aad en Hanneke!

wat hebben jullie al veel gezien! Indrukwekkend! Leuk dat we jullie "in de gaten" kunnen houden ;)
    Fijne vakantie verder! geniet en groetjes! xx
    Wim en Ria

• 12 December 2014 - 11:51

Hannie En Jan:

Dag wereldreizigers,

We blijven ons elke keer weer verbazen over jullie schitterende reis. Maar is het vreselijk vermoeiend?
    Wensen jullie verder een mooie reis en zijn in afwachting van het volgende verslag.

Liefs van Hannie en Jan