rustdag - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu rustdag - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

rustdag

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

07 December 2014 | Chili, Puerto Natales

Vandaag houden we weer een rustdag!

Morgen gaan we weer op avontuur naar de gletsjers in Torres de Paine in Chili.

Lieve groet,

Aad en Hanneke

• 07 December 2014 - 20:32

Ingeborg En Daan:

Hallo Hanneke en Aad,
    Hopelijk hebben jullie een goede en gezegende rustdag gehad.
    Wij zijn dankbaar en blij dat ds. De Koning het beroep heeft aangenomen, er werd geapplaudisseerd na het bericht en de organist speelde kort 'Halleluja'.
    We wensen jullie morgen weer een avontuurlijke tocht naar de gletsjers, doe voorzichtig hoor! We zijn al weer benieuwd naar jullie verslag.
    Hartelijke groeten, Ingeborg en Daan

• 07 December 2014 - 21:16

Anita:

Even zoeken was het Kaap Hoorn waar ligt dat ook al weer ?was dat niet z Afrika maar nee dat is Kaap de goede hoop. Dit dus kaap Hoorn !Wel wij hebben sinterklaas en alle gekleurde pieten weer uit gezwaaid :einde dutch discussie hierover Volgend jaar vast weer. wat een prachtige reis maken jullie en gaaf om zo mee te mogen reizen!
    Dus veel plezier en blijf gezond
    liefs Anita

• 08 December 2014 - 10:24

Hannie En Jan:

Dag Hanneke en Aad,

We blijven ons verbazen over zoveel imposante en prachtige dingen die jullie bezoeken. Het is elke keer weer een feest om dat te lezen en via de foto's te bekijken.
    Een hele goede reis verder.

Veel liefs va Hannie en Jan

• 08 December 2014 - 11:18

Thera En Jan:

Hallo Hanneke en Aad,
    Het ziet er naar uit dat jullie droomreis (of in ieder geval die van Aad:-) ) echt werkelijkheid geworden is! Mooie foto's en leuke verhalen, zodat we het goed kunnen volgen. Veel plezier nog en tot over een paar weken, groetjes Jan en Thera

• 08 December 2014 - 13:59

Wil En Henk:

Hallo beste vrienden,
    Ja fijn dat er rustdagen zijn. Ziet er gezellig uit al een voorproefje op kerst.
    Hartelijke groet uit een ongezellig nat Nederland
    Wil en Henk