Veilig en wel aangekomen! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu Veilig en wel aangekomen! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hanneke Melsen - WaarBenJij.nu

Veilig en wel aangekomen!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

22 November 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Veilig en wel aangekomen!
Hallo volgers,

Na eerst afscheid nemen van onze kids en kleinkids vertrokkken we richting de gate waar "ons vliegtuig" al klaarstond! Het aanboord gaan verliep vlot en onder de passagiers zat het hele dames hockeyteam in het oranje, het was een volle bak en het was maar goed dat we die fijn stoelen hadden aangevraagd.OK we zagen er een beetje tegenop zo'n vlucht van 14,30 uur maar het viel mee, we hadden wind mee en dat scheelde een uur.

Er stond keurig een taxi op ons te wachten die ons in een half uur naar het Hotel bracht. Terwijl wij genieten van een lekker ontbijt wordt onze kamer klaar gemaakt.

Het tijdsverschil is 4 uur vroeger dan Nederland!

Ok daar komt de sleutel ! Wij gaan ons even opfrissen !!

Tot de volgende keer!

Hasta magnana!!

• 22 November 2014 - 14:12

G&W N.:

Hoi reizigers, fijn dat je goed bent aangekomen. Een goed begin...., geniet er lekker van.
    de Witjes maken het nog goed!
    groetjes

• 22 November 2014 - 14:19

Wim En Eygje:

Fijn dat de reis meeviel, en nu lekker genieten!
    Groetjes wim en eygje

• 22 November 2014 - 14:21

Wim Edel:

Fijn dat jullie goed aangekoen zijn nu kan het grote genieten beginnen

• 22 November 2014 - 16:33

Lidy & Johan:

Lieverds,

.. en voor straks wleterusten!

Lidy & Johan

• 23 November 2014 - 08:26

Pam:

Dat is fijn om te horen! Nu kan de reis echt beginnen! Geniet van al het moois! Liefs, Willem, Pam & Féline!

• 23 November 2014 - 09:04

Jan Wullink:

Hoi Aad en Hanneke,
    Goed om te horen dat jullie veilig zijn aan gekomen.
    En dan nu genieten. O heerlijk Buenos Aires. Prettige temperatuur. Lekker flanneren over de San Telmo en Plazza Dorrego en genieten van een heerlijke asado. Een mooie tijd daar.
    Jan Wullink.

• 23 November 2014 - 10:27

Anita:

Hoera fijn dat de heen reis alvast goed en snel is verlopen Dan gaat de rest ook vast heel erg goed!
    geniet er van en maak mooie,leuke en gezonde dingen mee.
    Een hele mooie tijd en leuk om op deze manier mee te kunnen leven De wereld wordt steeds kleiner en dichterbij!
    Liefs Anita

• 23 November 2014 - 13:17

Gerrit En Tannie:

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Maar genieten!

• 23 November 2014 - 17:25

Reina En Ivon:

Goed te lezen dat het een veilige en snelle vlucht was en dat jullie je intrek hebben kunnen nemen in het eerste hotel. We hopen dat jullie lekker weer hebben. We wensen jullie fijne vakantiedagen, geniet van alles wat jullie gaan zien.

Hartelijke groet van Reina en Ivon.

• 25 November 2014 - 14:29

Joke Honders:

Hoi Han en Aad,

Zo het begin is goed begonnen. Goeie vlucht en nu even lekker bijkomen. Geen last gehad met het vliegen van extra hoestbuitjes?? Nou ik wens jullie een mooie trip toe met alle nieuwe ontdekkingen. Geniet ervan!